onsdag den 15. maj 2013

Må jeg præsentere: Forfald!

Uh, se, se, se, se!


Forsiden til bog 6 i serien Blodets bånd: Forfald!

Hvis I vidste, hvor meget arbejde der har været med den forside! Jeg har pløjet igennem 2-3 billeddatabaser i jagten på min perfekte forside-model ... og bagefter har jeg så pløjet igennem de samme databaser i jagten på hans hår!

Det har været noget af en tur!

Efter at have kigget på hundredvis af fyre og diskuteret dem med mine betalæsere, endte vi med denne favorit, som nåede hele vejen til at blive The Guy. Men håret var jo ikke helt rigtigt. Jeg troede, det nemt kunne gøres længere og rettes til, men det viste sig at blive noget af et problem. Så jeg måtte finde noget andet garn, hvilket var virkelig svært. I ren desperation begyndte jeg også at kigge på de langhårede kvinder!

Illustratoren må have skåret tænder et par gange i forløbet, når hans arbejde har fået kommentaren: "Jeg ved ikke ... det er ikke helt rigtigt ... kan det ikke blive lidt mere ... luftig? Og knap så permanentet?"

Nogle af reaktionerne undervejs fra redaktør og betalæsere:

En der spontant begyndte at grine ved synet af en udgave af Viking med nyt hår.

En betalæser, der kommenterede, at han lignede et medlem af ABBA.

Så var der udgaven, hvor Viking lignede en mild gud eller yndling. Og på et andet så det ud, som om han havde skamklippet sig selv.

"Garnet" endte vi med at tage fra denne gut.

Men her er det endelige resultat så, og jeg er rigtig glad og tilfreds.

Det mest spændende er måske en lille dato, der er at se på forlagets hjemmeside, men som jeg også lige viser her.


Yeah! Okay, jeg prøver at styre min begejstring, da man jo aldrig ved, hvad der kan ske ... men stadigvæk! Min bogreol er meget tæt på at få en ny beboer :oP
 
 

9 kommentarer:

  1. Tillykke med den smukke bog, Pernille. Jeg havde aldrig troet at det skulle være så udmattende at se på så mange lækre fyre. ;-)

    SvarSlet
  2. Men gør da det gerne igen. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, for vi er jo ikke helt færdige, er vi vel? ;oP

      Slet
  3. Stort tillykke med den rigtige mand og det rigtige garn. ;o) Og datoen. ;o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise. Det var en hård kamp mod mand og garn, men vi gik sejrrigt derfra!

      Slet
  4. He he
    - men fed forside!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også ret godt tilfreds :o)

      Slet
  5. Jeg elsker forsiden! Men jeg kan nu ikke rigtig forstille mig at det vil være hårdt at kigge på smukke og lækre mænd :P.

    Jeg synes at i er kommet frem til den helt rigtige person, det er ihvertfald sådan som jeg forstiller mig Viking.

    Tillykke både med forsiden og datoen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej, det lyder ikke hårdt, vel? Men når man først har brugt mange, mange, MANGE timer på at glo på mange forskellige mænd i jagten på en, som ligner, står i den rigtige position og har det rigtige udtryk ... jaiks. Det er hårdt ... men nogen skal jo gøre det ;o)

      Og dejligt at du kan lide Forside-Viking. Jeg bliver også mere og mere glad for ham :oP

      Slet