lørdag den 22. september 2012

Redigering, manuspleje og korrekturlæsning -see you later!

Man (okay, jeg!) ved, man (nå, ja, stadig jeg) har plasket for længe rundt i redigering, manuspleje og til slut en marathon korrekturlæsning, når følgende sker:

- De ansatte i bageren (faktisk to forskellige!) begynder at smalltalke omkring hvor jeg bor og arbejder - og til sidst husker hvor jeg arbejder
- Når damen i pølseboden ikke behøver spørger, hvad jeg gerne vil have i min franske hotdog
- Pizzamanden tilsyneladende flirter

Hmmm ... okay, vi kan vist godt blive enig om, at det er godt, jeg er færdig med Redigering, Manuspleje og Korrekturlæsning-land for denne gang og forhåbentlig får mere tid og overskud til indkød, madlavning og madpakkesmøring.

På den anden side ... så er jeg jo gået igang med næste bog i Blodets Bånd-serien.

I feel so lucky! :oP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar