fredag den 25. november 2011

Bogforum 2011 - del 2

Ja, jeg skal gerne indrømme det: Jeg googler mig selv. Og i forbindelse med Bogforum blev den gode, gamle søgemaskine da lige sat i sving. Det resulterede blandt andet i at jeg opdagede, hvor totalt fokuseret jeg kan være. Eller måske sagt med andre ord: Hvor blind jeg kan være!

Jeg fandt fx Mainias blog, hvor hun skriver om sit besøg på Bogforum. Hun var forbi og få en autograf i "For foden af trappen" og "Blodsøstre". Der blev - efter alt at dømme - også taget et billede! Men jeg har ingen erindring om det. Okay, jeg kigger ganske vist ned, men stadigvæk.

"Kultur for unge" besøgte også Bogforum. De har taget en masse fine billeder, og jeg har sneget mig ind sammen med min bog "Blodsøstre." Jeg tror faktisk, jeg bemærkede et par unge mennesker fotografere standeren med "Blodsøstre", men jeg så ikke, at jeg selv blev fotograferet, mens jeg blev interviewet af Tellerup. Kig selv - man kan se kameraet i højre side! Måske er det meget godt, at jeg ikke så dem. Det var skræmmende nok at blive interviewet med videokamera som vidne!

Tellerup interviewede alle de fremmødte forfattere. De interviews er så blevet klippet sammen. Ikke alle er kommet med - undertegnede er heller ikke - men resultatet kan ses her. Forlaget har planer om flere forfatterinterviews. Tjek fx Michael Kamps interview som er det første.

Af andre sjove ting fra Bogforum kan jeg fortælle, at jeg fik besøg fra http://www.boggnasker.dk/.
Boggnasker er en side med anmeldelser af bøger til unge - anmeldt af unge. Der er desuden mulighed for at diskutere bøger eller deltage i konkurrencer.
Jeg blev bedt om at sende boggnaskers læsere en lille hilsen. Jeg er spændt på, om det kunne bruges. Min stemme var desværre ikke helt på toppen, og jeg gik vist i stå et øjeblik. Et laaaaangt øjeblik. Men det var interessant at få besøg. Desværre fik jeg ikke spurgt, om det var selveste Boris, der kom forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar